Wednesday, September 16, 2009

Dia pun nak Menyibuk..

Salam semua.. sengihnampakgigi okay nie sebenarnya N3 sambungan kisah syiling selambak hari tue.. dalam 1 kisah ade cerita2 lain yg terselit nih hehee.. orait.. cuba korang tengok Picca yg ayu letak kat N3 nie.. perasan x sape2 yang menyibuk kat ctu..adus time ayu tgh mengira duit syiling rayer tuh..

Haaa nie die mahkluknyer.. hahaaaagatai
Si Ratu nih.. love bukan main lagi die bersemangat.. tambah lgi dgn bunyi2 syiling tuh... hahaa..
Cuba tgok nie.. die nak buat main syiling2 tuh adeiii... memula duk jauh skit.. makin lame makin dekat plak duduknyer.. pastu dan2 siap duduk atas syiling-syiling tue lagi.. adeii... adusngko nie Ratu bertuah punye kucing..love

Pastu dah penat mengacau ayu ngn hubby mengira duit2 tuh.. tambah lak kami buat2 tak layan jer..siul yerla masing2 tengah sibuk mengira duit tuh kan xde koser nak melayan die main... siulTengok baik punyer landing dah mengantukngantuk la tuh.. last korang tgk ape jadi k.. hahaaagelakguling


Suker2x.. sengihnampakgigi dah xde gangguan dah..siap lena kemain tido tambah2 lagi kalo ber aircond..ihikhik
bertambah2 nyenyak laa die tido.. mau smapai ke lewat petang..
kalo xde sesape kacau... gatai hahaaa...
si demok.. love si demok...

11 comments:

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

rasanye dia menyendeng nk duit raya gak tu..he3..

FIESYAH said...

gebunye kucing....
die pun nak duit raye tu...

mAr@ZiEy said...

demok2 yer..cam kucing sy je..color pun same..itam sume..tp nama yer Momok..hehe

aRe_uDear said...

*Kzah- yerlah gamaknyer kzah.. ntah2 nak ikut ayu blk kg kot hahaaa
*Fisyah-Memang gebu syah tertambah2 gebu kalo di pegang hahaaa..
*hohoooo.. same ker Mar heheee Momok tuh.. ayunyer name Ratu.. hehee sweet2x..

misS aCha said...

debab nye si ratu....
die p0n nak mintak dwit raye x..
huhuhu..

mamalieyna said...

Ambaoiii..si Ratu pandai eei bodek2 nak duit raye la tu..tuan nye si ratu faham ke idok.. :)hehe..

mamalieyna said...

Ambaoiii..si Ratu pandai eei bodek2 nak duit raye la tu..tuan nye si ratu faham ke idok.. :)hehe..

[ N ] sham said...

nk kuceng tu!!!
tp mak xske plak
ayooo

LuVidA^^ said...

gile besar kucen..
mcm musang da..
takot :(

piNky LuCiA said...

comey nya ratu ni.. hehehe

nba-Nur said...

Alamak... Ratu tu comelnyerrrr.... Nur mmg suka kucing... :)