Friday, June 3, 2011

Nak Donut!!!

2 hari lepas gara2 tgk channel 707.. Cara pembuatan Donut kat LA.. ondekkk..
Mau meleleh tgk drg tabur coklat kat atas donut tuh.. mak aii..  
Dan2 tu jgk ajak kakak wat donut tpi die malas lak.. Malas nak nguli
Aq bukan xmo nak menguli tpi telapak tgn ni luke lak.. 
Kalo ade bread maker ok gak kan xyah susah2 nak nguli bagai masuk jer campak2 hehee.. 
Resepi cam senang jerw hehee..

So malam tadi makin menjadi2 plak keinginan nak makan donut nie hahaa..  
Tgk jam agak2 cam dah kul 10.30.. Per lagi Call hubby mntk belikan.. 
Alang2 die ondway balik cni..  Hahaaa.. per lagi Dunkin' Donut r... 
Tapi luper nak suh beli coffe latte skali

Pukul 12.30mlm bru samai adeiii... lapo2
Tgk Flavor cam x meriah jerw kan xde coklatlaaa plak..
Hubby kate bnyak yg dah abes tgl bape kerat jerw.. sbb dh tgh malam
Tapi xperlaa puas hati gak dpt makan donut dah bpe ari aq ngidam 
 Nak makan hehee..


Tapikan mmg rezki lar dapat gak makan donut dgn coffe latte..
 X sempat nk suruh order skali..Malas nk call blik
Tapi sampai gak aura kat hubby upernyer hehee.. tq lalink.. ;)

No comments: