Tuesday, September 15, 2009

Syiling Selambak..

Duit rayer.. duit rayer.. sengihnampakgigi nak duit rayer.. Sapelah nak bagi duit raya kat ayukan.. ahakss.. dah besar-besar pun ade hati nak mintak lgi.. hehee.. tapi misti x caya punye ayu ada dapat duit rayer..menari Company bagi n ada 1 lagi Client ayu bagi ekekee.. alhamdulillah.... ade la rezki lebih tahun ni..sengihnampakgigi
This week baru pulun nak tukar duit rayer.. mintak klik opis amik sampul rayer kat bank huhuu.. pasal syiling plak.. last minit baru sempat nak mengira.. x sempat2 kire syiling yg selambak tuh.. ingat nak bershoping jer keje nyer... hehee...
lenguh gak mengira-ngira syiling nie.. nasib gak la hubby ado n tolong sekali gak kalo x adeiii... tapak tangan pun dah naik hitam dah.. huhuu.. penangan mengira syiling tuh.. bukan x boleh hantar terus ke bank yer dak.. tapi x syok r dah kira2 baru leh pk2 nak asing2 yg mane2 yer dak..
Hahaaa.. nie die berbunjut2 syiling yg nak ditukar.. sedar x sedar banyak gak upernyer.. jenuh gak la angkat nak mengankat sumer ker opis semalam adeii.. oklah pada x guna syiling tue baik tukarkan jer..sengihnampakgigi boleh jugak guna untuk bagi duit raye.. 2 bunjut lagi hubby suruh masuk ASB jer.. simpan.. xyah membazir2 ke tempat lain yer dak..

Selamat Hari Raya Semua..
Maaf Zahir & Batin..


5 comments:

POSH76 said...

samalah kite pun suker collect duit syiling....hehe

selamat hari raya
maaf zahir batin...

nURmALa mAZLan said...

makkk aii
banyak nyer syiling
nak sket..
ekekekeke~

oneyani said...

dah lama org xbagi duet syiling utk duet raya..

pe kata kite kembali pada yang lama=p

wah rejeki..rejeki..siap client bagi tu

Shemmi said...

alang2 dah berbunjut2 syiling cam sup bunjut tuh..bak mai sket duit raye ayu..sapela nak kasi kat shemmi duit raya... sob sob...

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

nak ckit...