**aRe_uDeaR Blog**

Tuesday, March 17, 2009

Persian Cat

Pets Shop @ Bangi?
Last week turun bangi dengan my hubby coz ada urusan berkenaan rumah skit cadang nak pindah barang rumah ari tue, nak g antar kat puchong rumah adik ipar. Pagi tue jalan agak lengang skit Alhamdulillah.

Dalam perjalanan ke Bangi tetiba terasa nak cari "Pets Shop" so ape lagi aku pun bgtaulah hajat aku kat hubby tersayang aku heheee... Dah lame sesangat nak cari kucing idaman nie x tercapai2 gak, hubby aku tau dah lame aku nak cari kucing parsi nie tp x jumpa lagi mane2 yg berkenan huhuu...

Sampai Bangi lebih kurang kul 12.oo tghri, Sampai2 jer kedai yg kononnyer hubby aku cakap "pets shop" rupa2nya bukan "pets shop" tapi Dr Pet Care & Services lorrrrrr......Time tuh dah raser kecewa dah ingat kan yang disangka2 rupanyer tidak adeiii.. Tp tuk menyedapkan hati yg ala2 nak kecewa nih hubby aku terus laa survey kedai tue cadangnyer nak tanya kalo staf2 kdai tue tau "pet shop" berdekatan ctu..

tunggu punya tunggu (sedih la kununnyer aku tggu kat dlm kereta jer)

huhuu.. Dengan sengihan manjer gtu hubby aku gtau adalah 2 ekor kucing parsi kat shop tue hahahahahaaaaaa.. xcited giler dah, per lagi trun kete jer trus g tgk kucing idamanku tue. Hadoo haii.. luruhnyer hati biler tgk kucing2 tue manjer sungguh..

"Ratu" di Hatiku
Sekor name Ratu harga bleh tahan RM950.00 baru 2 bulan, betina, kaler itam putih, muka xder lah comel sgt tpi boleh laa ala comot manje gtu, dah la kecik tp punyer la lincah xleh duk diam2 x hinggat geramnyerrrr.. rase cam nak bawak balik jer dah

Tonny
Yg sekor lagi name Tonny plak RM600.00 besar skit dah 5bln, kaler kuning, jantan, long hair cantik tul manje jgn ckap laa sampai tangan x leh letak kat sangkar tue,
kalo letak die gesel2kan badan die minta dimanjer la tuh.. entahlah kalo jdi beli laa ari tue sure cepat ilang punye coz tonny nie mau jer dgn sumer org x reti takut camnerr t.. tp aku dah berkenan sesangat kat si Ratu dah nie, x than tgk lincah dier, xper 1 hari nanti sure dapat!!!

Sedar x sedar dah dekat 1 jam kat c2 duk layan kucing 2 ekor tu, tp cuba bayang kan kalo la ada bepuluh2 ekor tah laa pukul bape la aku baru kuar dari kedai tuh.. hikhikhikkk...

No comments: