Tuesday, March 17, 2009

Nak Kucing Parsi



Kucing! kucing! kucing!!!

Aku nak bela kucing parsi nihhh…
Adehhh.. lately nie entah tetibe jerw aku teringin balik nak membela kucing parsi jenis bebulu kembang nih.. habis sumer memeber aku SMS tanya kalo2 diorang ada bela kucing jenis camni.. memang dah lame dah aku cari kucing jenis2 cam nie untuk dibela tapi sampai sekarang sekor kucing jenis nie pun aku x dapat2 lagi.. kalo adapun kat umah kucing jenis kampung biase nie laa.

Sambil2 duk tnya memember pasal kucing nih ramai gak yang reply hehee.. tue yang ditunggu2 tuh.. tpi ramai member yang xder n kalo ada pun sedara mara dorang laa.. so kene la tgu dorang tanya kan… adeiiii

So dalam mase mnunggu dorangnyer result nih aku layan dulu laman2 yang berkenaan hal kucing jenis bulu kembang nih huhuuu.. leh tahan jugak cara penjagaan kucing2 jenis nih mengalahkan jaga baby plak kalo di tengok…

Kalau la dapat kucing yang macam nih. Comelnyerrrr

1 comment:

amin said...

aku ada kucing parsi 17 ekor termasuk 3 anak lebih kurang dua bulan..kalau berminat boleh hubungi aku 013-2442534 aminuddin