Monday, July 20, 2009

Tgk Siapa yg Kena!!! Ke-100

Haa!!! betul ker nih....
ermm.. dah berapa lame erk ayu mula berblogging...
sedar x sedar maybe 3, 4 bulan dah kot terjebak dlm blog nih...
ermmm.. biler tgk tang follower members tue..
perasan x perasan dah seramai 99 org member dah..
walaupun x la sumer aktif mengomen.. tapi alhamdulillah...
agak ramai gak member2 baru yg ayu kenal sejak berblogging nih..
shonok2 hehee...
TQ pada yg sudi mengfolo2 ayu k..

So yg teruja sgt nk tau sapelah followers ayu yg ke-100 erk?
siapakah.. sape.. awak ker?? ermm
So sape erkk.. hehee..



13 comments:

mama tisya said...

mama tisya yg kena...heheheh..ada adiah ke utk yg ke-100...hehehehe

anyway salam ziarah

cikin said...

yeaaaaayyyyyy.... dh ada org yg kenaaaa...;) hehehe..;) best2.. *eh sape yg patut melonjak gumbira nih!!!..;P*

neezareef said...

klu kita x amek port sgt pasal follower tu mmg tau2 dah ramai jew

conan said...

100 terhangat ke nih? ade hadiah tak?

aRe_uDear said...

Hohoooo dah ader yg kene lar hahaaa...
Mama Tisya erkk.. amboiii2 cepat jer erk nak amik rating tue wakakaaa..
kalo ikut mmg x pk nak bgi hadiah tyme tue... tapi mayb boleh dipikir2kan.. tunggguuuu erk mama tisya ayu buzz t... hehee

SyaNa said...

tuu diaaaa erryn yg kena!!!

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

ayu akak yg keberapa ek?x aci la akak nk gak..hik3..

mama tisya said...

kebetulan mlm td jln2 blog kwn2 tiba2 ternmpk tajuk mcm menarik..trus ku terjah..tksangka plak bertuah jd follower ke 100...hehehe
ala main2 je psl adiah tu tp kalo tuan umh nk bg amat gumbira...hehehehe

rsnye kita dh jmpe awk time gathering blogger aritu tp tk beramah mesra cz awk kn dtg terjh je kn

cz ada belek entry kt bwh tu psl gathering tu..:-)

atty's said...

wah...caiyork ayu..teruskan blogging..

[-suziey-] said...

waa follower yg ke 34 xde hadiah gk ke.eekeke;D

p/s: ayu..guna la pop-up window box utk komen..hehe..

POSH76 said...

tahniah beb...aku syg jer follower aku....hehe

gee ryder said...

alamak..terlepas laa :(

LuVidA^^ said...

wah da 100...tahniah2 kak ayu..hehehe
:D