Wednesday, April 29, 2009

Jelajah Malaysia

Ondway nak gerak g Pesta Buku (N3 pasal Pesta Buku kemuadian erk tunggu..) hari sabtu hari tue tersangkut kat Jalan Sg Tua, coz kene bgi laluan peserta2 Jelajah Malaysia nih... huhuuu lame gak tersadai kat tepi2 jalan nak dekat 1 jam rasenyer.. cuaca bukan main panas terik lagi , So per lagi sementara menunggu drg nie lalu duk jer r dlm kete dlm kete cari aircond huhuu..


kalo korang nak tau dlm tempoh 30 mnt tersadai kat cini selambak yg lalu kete2 marshal jer tapi batang hidung peserta2 Jelajah Malaysia nie x nampak2 gak lagi adeiii...

Beberapa puluh minit selepas tu...
Ni die peserta2 Jelajah Malaysia yg ambil bahagian dari pelbagai negara..
ramai gak penuh r jalan...

Kereta2 yg terpaksa bersidai kat tepi jalan nie termaksuk owner blog nie hahaa...


Marsyal2 yg berkerje dgn penuh semangat korang tgk tuh.. heheee.. tpi result akhir JelaJaH Malaysia nie ayu x tau r sape yg menang... adeiii.. harap2 malaysia dapat tempat gak laa...
Cayuk2 Malaysia...

9 comments:

j0jet said...

ceh! ko wat pe kat sana ayu? bestnya..aku single, ade x mamat2 yg bleh aku knal?hehehe

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

amcm g pesta buku hr tu?byk ke beli buku?akak x sempat g...uwwaaaaaaaaaa........

aRe_uDear said...

*x wat paper ler jojet ondway g pesta buku time 2.. hohooo t ayu tlg riki2 salah sorg peseta jelajah m'sia tu yer jojet wakakaaa..

* besh kzah byk giler buku bepinar mate tgk.. tgu N3 ayu sal Pesta buku k..

mummy_ayu said...

dah tejelepok kat tepi jalan, sempat plak dia snap gambar orang berbasikal tu..he he he..

mummy roshie said...

rajinnyer tunggu tepi jln amik gambar...ahaks..!!!kalo mummy....tgk tv sajor...kekeke

luvida said...

besh nye ley tgk basikal2 tu depan2 mate..
:D
kalau tayang kt tb..sure la x tgk :P

paan said...

pesta buku...ala xtau pun..pegi ngan sape ?? hehehe

aRe_uDear said...

* tue r Mummy Ayu sompat den snap.. leh gak wat N3 kat blog nih huhuu..
*Mummy Roshi bkn rajin sbenornyer tp tpakse wat rajin coz da tersngkut kat c2 wakakakaaa..
*tul 2 luvida kalo dlm tv jgn arap nk tgk nie pun wat2 poyo jer ku memerhatikan.. ahaksss
*aloh2 En.Paan adakah dikau sngaje bepura2 tnya?? hahaa.. g ngn Abe ensem r sapo lgi.. ahakss..

zul's said...

ntahnya paan .. lagi mau tanya..