Tuesday, May 10, 2011

Sedetik bersama...

Xtvt bersama family tersayang..
 Nie pun jenuh mikior nak berjalan kemana..
Banyak tempat yang x berapa sesuai nak bwa bb kecik2 nih..
Selain g shopping mall n duduk umah hehee..
 So lastly ktorg decide bawa bb jln2 kat cni jer hehee...

 tadaaa.. dah sampai tmpt di tuju..
bb uwais lak baru lps bangun tidoo.. Muke pun nantok2 lgi tuh hahaa..

So tis tym tuk jelajah apa yg ada dlm aquaria nih hehee..



 Sampai2 nak posing skit2 dulu hehee..


 Uwais asyik tgk ikan2 tue.. per la dlm fikiran die agaknyer kan..
Muke ngantok x hilang lagi tido kejab sgt..


 Huhuu tgh tgk ape tue..
Ade memerang kat dlm nih huhuu.. jinak sgt..




 Time nih dah abes ronda 1 aquaria dah..
Time nih jugak bb dah mule meragam dah nak tido.. hehee



 Hohoo like heavennn..
dpt baring smbil tgk ikan renang2 kat atas nie..
Syioknyerrr..



No comments: