Wednesday, May 11, 2011

4 bulan dah..

 
 
Hari nie 11/5/11 bb dah berusia genap 4 bln dah..
 Pejam Celik Pejam Celik dah besar dah anak bonda nie..
 Laa nie dah pandai nak menerap dah
 Tak boleh dah nak biar die sorang2 kat atas katil tue..
Kang tgk2 dah senget2 dah..
Pegang ape pun sumer nak masuk mulut huhuuu..
 
 
Asyik dengan Playgym die.. Tapi jari tetap nak masuk mulut.. hahaa..
Nmpk semangat sgt bb dlm pic nih.. Tpi x besa mane pn tgk berat pun baru 5.6kg je..
Tak sabar nak tgu die berjalan.. Uwais cepat besa k..
Sayanggg anak bonda Muhammad Uwais Qarni..

2 comments:

mummy_ayu said...

kejab aje masa berlalu kan...

aRe_uDear said...

ermm btl cpt sgt rasernyer.. tup2 dh 4bln dah bb au mummy..