Wednesday, October 28, 2009

Biskut Batik Ku Menjadi wah3x..

See uolss.. Nie 1st time wat Biskut Batik nie..
Alhamdulillah menjadi la jugak berkat tunjuk ajar member2..
wah3x.. Hubby kate Sedap ahakss suker3x.. Ayu buat x berapa manis sgt..
b4 nie kalo makan kek@ biskut batik nie kebanyakannyer manis..
Tapi Ayu buat x bnyak pun cobaan2 jer dlu kan.. Kang x jadi naye.. huhuu


Dulu2 time sekolah dulu penah gak try wat Kek Batik.. tapi..
x berapa nak menjadi weii lembekk wakakaaa...
So kali nie try wat Biskut Batik jer sonang..
Bahan2 die pun senang.. n yang penting Sodap dimakan..
lagi lame diletak dlm peti ais tu lgi sedap ayu rase.. yum3x...



18 comments:

mummy_ayu said...

rajin nya memasak...macam sedap je kek batik tu..memang simple tapi kalu tak betul, tak sedap kan?

[-suziey-] said...

cewah..sedap tu kek batik..bak mai sket nk rasa.hee

ratna said...

tahniah..tahniah.. mesti sedap tu..

aRe_uDear said...

*Yerla Mummy Ayu.. dlu2 zamn soklah panah gak try buat kekbatik tapi lembik giler.. la nie wat 1st wat biskut batik menjadi wahahahaa... syok2x..
*Sedap Suzieyy nah2 nganga mulut ayu suap ekekee...
* Same2 Ratna sedapp tetap.. heheee ;)

mamalieyna said...

weeei cedapnyer,,nk ceket! kongsi ler resepi, kalo senang leh try gak..hehe..sedap tu..

miSz_aCha said...

best nye biskut batik...
acha suke gak wat biskut nie..senang je nak wat kan..

cam nak wat la bile tgk kak ayu citer..mm,sedap..
=)

nza said...

wah sedapnya....mintak resepi bolh????

momguess said...

keji tak kalo aku mintak
sepotong jerrrr
alahhhh
sepotong jerrrr
bukan nak byk pon
blh lahhh...
sobosobsob

aRe_uDear said...

*Mamalieyana leh jer kalo nak resepi t ayu wat n3 sal tu k..
*Acha pun suker wat biskut batik gak yer.. nie misti sedap kalo dah biasa buat nih.. akak begginer baru.. hehee..
*nza boleh2 xde masalah.. t ayu bgi k.. ahakss..
*ahakss.. Momguess boleh jerw meh nganga mulut tu nti ayu suapkan dri jaooo k wakakaaa.. x mo sedih2 no.. ;)

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam..cedapnya..ala yg hr tu pun sedap gak..yg ni lagi sedap kot..nak byk!!!!!!!

Shemmi said...

alahai..

terliurnya saya yg sedang berpuasa..


*masa kecik2 abg penah ajar cara nk buat..dah dewasa nih..x buat lansung lupa..haha

reen said...

raya ari tu baru je wat..cmpur ngn nestum..sedappppp...:)

atty's said...

nanti leh buat lagi..buat lebih tau ..koling2 kty ..heheheh

busyuksayang said...

wah! dappnya :D

busyuksayang said...

wah! dappnya :D

Precious said...

Sedapnya kek batik! Eh naper lama tak update?

syen said...

cara buatnya?

cikTi said...

bskut batik ek,
bkn kek batik ke,.

ihi,.

cikti pon slalu jgk wat