Tuesday, September 29, 2009

Sudah Kembali Weh..

Salam Semua..senyumkenyit
Selamat Hari Raya Aidilfitri utk member2 blogger sekalian..
Hari nie 1st day ayu berkeje.. yerlaaa..
setelah cuti beraya seminggu lebih tue sengihnampakgigi huhuu..



adeiii mood keje automatik mari plak..peace
windu keje-keje kat opis kot gamaknyer hahaa..
tue yang semangat lebih tuh...
selalu bukan main liat lagi kalo dah lama bercuti..
so Selamat Kembali Berkerja & Belajar tuk bloggers semua k..sengihnampakgigi


8 comments:

~Firsya~ said...

selamat kembali bekerja utk cik puan ayu ye

CINTAMANISZ Lite said...

Haha..jenoh ler nak lawan mood raya time2 keje ni..

FIESYAH said...

semangat sungguh g keje, cayah lah...syah ni nak masuk keje bkn main maleh g ialah cuti 1 minggu maleh habis, badan pun terase naik dah ni, asyik mkn je...he..he..

SELAMAT BEKERJA & SELAMAT HARI RAYE

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam..hu3. raya sakan ko ye ayu..

mamalieyna said...

Selamat bertugas..!! nnti jgn lupe cite bab2 raya..raya sakan kan..cuti panjang tul..heheh..

[-suziey-] said...

jarang dpt pekerja yg bersemangat camni..keekek:p

azli said...

salam aidilfitri dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/.. selamat menyambung tugas... dah berayaa sakan.. malas plak nak sambung kerja... tapi kamu semangat betul... ape petuanyaa.... masa begitu sekejap aku rasa bercuti ni....

atty's said...

selamat bekerja..ayu..