Wednesday, July 29, 2009

Oh Tidak!!!

Tajuk xde kene mengena2 ngn N3 langsung hahaaa...
Okay... Mari.. mari..mariii...
Sape2 nak join 2 jejaka tutt 2 main buih..sengihnampakgigi
Sure krg sukekan kalo main buih sabun time basuh keta nih..
tambah2 lagi kalo ade bebudak mau habis sabun dikejekan..

Aktiviti petang ahad ari tue..
memandangkan kete ayu nih dah berbulan2 x basuh..siul
perlagi.. sibukla ajak hubby g Car Wash bior berkilat skit...
xderla kotor sgtpun tpi cite cam dah berkarat2 sgt jer yer dak..
paling2 adepn pasir n habuk bertampuk wakakaaaa...ihikhik

Habis luar dalam minta dorang kojer kan..
biar nampak berkilat skit.. cdg nak wat luar jer..
yang dalam nak buat sendiri jer tapi pk2 balik alamatlahhh..takbole
ntah2 ble lah nak watnyer tuh.. baik sekaligus jerw sonang..
b4 ni rajin gak basuh kete sndiri jarang antar carwash..
tp dah membizi bgai n tahap kemalasan yg melampau2 melanda..
alamatnye ke carwash jugak la kete ku tercampak ahakss..sengihnampakgigi
Pas cuci haaa amik.. berkilat berseri2 skit kete nih ayu tgk..
kalo x adeiii cian dier.. hehee..ihikhik
Melabur RM8.00 hinggat kat mamat carwash petang tue hohoo..tanduk



18 comments:

LuVidA^^ said...

wah..kete kak ayu da kilat ek..ekekeke..

FIESYAH said...

syah pun klu dah tahap kemalasan antar je kete kat carwash...senang ckit p harus diperhatikan kadang tu x cuci betul...payah lak dari segi tu...

aRe_uDear said...

*Luvida kilat tetappp ekekee..
*Fiesyah samela kite tpi bab puas ati tu ejer la mslhnyer yerla org yg tlg cucikan yer x.. tuela akbt malas thp gaban wakakaa..

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

ayu klu ayu memain buih sabun dgn abg ayu kn bgus..kete pun kilat,duit pun jimat..best pun best..hikhik ( ketawa gedik )

naurah makwa said...

rajin no gi cuci keta..wak,keta naura dah sebulan tak bercuci..cian dia

mamalieyna said...

hualoh..ingt pe la yg .. oh tidakk..!.. takde kaitan ghupenyer.. ala baru RM8..kalo cuci 2,3 bulan sekali..baru berapa inggit dlm setahun...ihiks...bleh gitu! :)

mummy_ayu said...

sama la kita yu, malas cuci keta walau pun nak hantar car wash..napa ek? apa pun dah kilat dah keta ko...he he he!

j0jet said...

Aku pon sama!
Nk anto p car wash pon mls!
Apekah yg ada dlm otak aku!
Bila tgk keta org lain kilat,jeles..tp mls nk mati!!

busyuksayang said...

kerjakan sampai bersih ya :D

Rozita said...

mak ai banyaknya buih
sure pedih mata keta tu :P

oneyani said...

wah tanteknye kete die..dah wangi la pas mandi...hehehe

momguess said...

ko pcaye tak kalo aku kata kan
kalo aku sdiri yg kena g ator cuci setahun 2 3 kali jer cuci kete
ahakssss
tapi yg rajin cuci keto p tam
sgt rajin wooooo

[-suziey-] said...

adeii..kita dh berbulan xcuci kete..caye x..ekek:D

cikin said...

heheheh... kete cikin pun dh lame tak mandi.. cian dier.. bila ntah tuannyer ni nak g bawak dier mandi.. huhuhu..;P

UnGu VioLet said...

berkilat gtu!!! cunnnn!!

AlizMieAlya said...

mmg berkilat sungguh la..hensem aje..hihi..

nza said...

wah, dh brkilat tuhh!!!!!!

mummysya said...

semalam kin berjemaah dengan aries'sya basuh kete....hehehehehe!!!