Friday, July 10, 2009

Korang Nak Sikit Tak???

Huhuuu... Semangat... (sebut versi era ok!sengihnampakgigi) heheee..
Bizi.. bizi.. bizi...
x habis2 lagi nampaknyer...

N3 kali nie pasal duitduit ok.. tu nampak duitduit kat atas tue..
korang nak tak??? heheee...
memang kiteorg dapat duitduit tue sumer..
tapi..
tue semua duit duit opis r.. hahaaa...
berangan sekejab ahakss...
nampaknyer merase pegang jer loh.. adeiiii...
kalo krg nak tau Collection tue hanya utk petang semalam jer tau ...
banyakkan3x... terliur gak tgk duit2 duit tue..
kalo sendiri punye la duit mak aii alangkah syioknyer...

Okay agak2 korangla brape jumlah duitduit kt atas tue?
Nak wat contest ke xnak nie erk heheee...sengihnampakgigi


13 comments:

mrs e said...

ayu;

nakkkk NAKKKK NAKKKKKKKKKKKKK

heheh


p/s : rasanye riban² tuh

momguess said...

japsss
aku nk kira dulu
dh naik juling bijik mata aku nie

alizmiealya said...

saye nak..saye da angkat tangan da ni..hihihi..

alizmiealya said...

saye nak..saye da angkat tangan da ni..hihihi..

Ija1202 said...

woowwww bestnya...nak jugak!!
macam-macam dapat beli ni...

atty's said...

nak skit..ayu..

mummy_ayu said...

wow!banyaknya RM...mintak la dalam sepuluh helai ke..bule?

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

ayu bg la ckit...ala td tnya cm nk bg..

jom makan said...

Salam Ayu,nak jugalah duit tu,orang nak bagikan,pe kata sponser saya sebuah mesin jahit Janome keluaran epal tu...,mesin jahit yang ada asyik sempot je,raya x lama lagi ni...bolehkan Ayu...hehehe

cikin said...

nakkkkkkkkkkkkkkkkkk....:D:D:D heehhee..;P 3 ribu..? 4 ribu..? 5 ribu..? enam ribu..? hohohoho.. sayo kayoooo..!!! :P

j0jet said...

gile bykkkkkkkkkk!!
asal duit opis?
tak paham aku!!

paan said...

collection utk pe ?? kutip utang ke ??

LuVidA^^ said...

besnye kalu ade wit byk cmtu...
mcm2 ley shoping nih..hehekk