Thursday, April 9, 2009

Kek oh kek!!

Kek nie memang membawa makne besar dalam hidup ayu.. chewahh kunun2nyer..



Cantik x kek nie, nie kek time ayu kawen ari tue.. ermm.. tpi x sempat nak merasa pun, ade pun ciput sangat tue pun time suap menyuap huhuuu... sampai laa nie bile tgk jer album kawen tue meleleyy ayak liuq jerw.. duk ngenangkan keindahan kek tue hadoii... tapi xper xde rezeki la tue, anggapkan hadiah tuk sedara mare yg datang time kawen ayu ari jer lah kan..

**Tq pada semua yg hadir memeriahkan majlis n tuk memember tagged jugak k**

2 comments:

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

mmg menyelerakan kek tu..hehe..masa sbuk2 bergambo..akak nk je cuit ckit rasa kek tu tp sbb ramai,maleh nk tunjuk perangai..hahahaha..

aRe_uDear said...

hahaa.. ade yg teringin gak upernyerr hehee adeii kan da x merase cuit jer ler kzah hahaa..