Saturday, April 18, 2009

Jom Borongg...



Tgk nie penangan borong kat Pasar malam semalam.. macam2 adaa hehee.. pelbagai jenis makanan macam nak makan ramai jer rupernye tpi padahal bape org jer hahahaaa... ishh (jgn beli ikut nafsu tau3x... heheee)


Hubby dah mengidam Nasi Kerabu.. so kitorg beli lerr.. sumer rege RM4.00
(Mahal ker standard erk korang rase harge die???


Ayu lak kepingin nak makan Kuey Tiaw Goreng huhuuu.. beshh tpi makan x habis pun... kehendak jer lebeyy.. Sowie bee....


yang lain2 lak ktorg beli Beehoon Sup jerw... coz kat umah nie ramai peminat Sup huhuu.. silakan2 menjamu selera...

So yang lain2 ktorg beli Tonggeng Ayam (huhuu korang makan x??), beli Cendawan Goreng, Pizza yang menjadi faveret ayu tuh pastu borong buah-buahan jer wat stok kat umah nie.. kalo buah memang cepat habis selalunyer sal tue la x rase membazir kalo beli bnyak pun...



Hahaaaaa yang satu nie cam pelik skit kan knape leh lak termasuk dalam sistem pemborongan ayu kat pasar malam nihkan hahaaa... Ok akceli brg nie preparation tuk ceburi bisnes baru chewahhh semangat lebey tuh.. yer lah b4 nie asyik rembat opisnyer stationery jer nasib boss x tau heheee.. xpe t ayu pulangkan balik la yer boss huhuuu...

7 comments:

♥miss zaza♥ said...

wahhhhhhhhh!
nasi kerabu???

*meleleh air liur ;P

aRe_uDear said...

hahaaa.. pi amik kain sapu ayak liuq tu dik zaza oii.. heheee.. xpe t lik klante p cari k yg ori lagi hahaaa...

tun teja said...

heheh.. tun suka nasi kerabu tp husband tak suka. beliau tak suka sayur.

di weekend ari mmg malas nk msk kan.

:: Cikgu Wiween :: said...

adusss terliur tgk nasik kerabu tu lamanya x makan!! uhuhuhu

aRe_uDear said...

*hahaa.. ayu pun layan gak nasi kerabu Tun tpi ader2 mase jer xspecially tym bulan poser beshh..

* cikgu wiween pun suker jugak.. hahaa nampak nyer kite leh bukak kelab Nasi Kerabu nih hahaaa..

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

manyaknye korg makan..akak tgk hubby ayu dh bertambah sihat dh sjak duk dgn ayu..hehehehe..

aRe_uDear said...

hahaa.. tuelah kzah kununnyer lepas kawen nak jga badan last2 nielah jadinyer kuang3x..