**aRe_uDeaR Blog**

Tuesday, March 17, 2009

Ronda-Ronda Lumut, Perak

Good Morning!!!!

Saturday morning

Aku bertolak g lumut pagi sabtu , tapi memandangkan malam tue aku penat giler so cam biaselah terlajak tido lgi heheheee… so janji ngan mak nak gerak g lumut kul 9.00 pgi last jdi kul 11.00pg akhirnye.. mane x dah r bangun lambat 1 hal, dengan x prepare baju nak bawak lgi ngan iron baju pun lum lgi adoiiii...naik tension mak aku dibuatnyerr tpi aku wat2 releks jerw heheee cam biase laa..

Jom Breakfast

Lepas kemas baju, iron baju sumer per lagi terus g mandi r kepala dah naik pening dah nie mandi lambat, perut dah mula keroncong makyong nih adeiii lapoooo.. sure jab2 lagi msuk angin nyerr tuh. Hubby aku pun dah x sabo nak g bekfast dah kalo nak tgu aku alamat berbondong2 r angin masuk perut die t hehee… so dgn gaye2 isteri solehah ler kunon aku duk hiding bekfast tuk hubby aku dlu sebelum aku g mandi.. Habis mandi kepala aku dah msuk angin dah adoiii… naik pening bleh tahan tpi aku malas nak layan sumbat gak nasi goring walau pun x larat pada aku duk menangung pening kepala msuk angin nih… kalo sesape yang leh introduce kat aku ubat2 angin yg mujarab bagus gak hehehe..

Iskandar oo Iskandar..

Dah time nak gerak adeiii Iskandar anak buah aku wat perangai plak entah kenape tah budak nih kali nie, kate nak ikut g lumut umah Kakak Iman dier tp merangam lak tetibe.. memang bercadang nak bawak die g sane jenjalan tidak asyik duk terperap jer kat umah tuh.. Ibu dier xmau ikut lak so bawak dier sorang jer la.. aku g lumut 4 orang jer dengan husband, mak n iskandar, apak lak xde g Indonesia maybe next week baru balik sini kot.



On the Way To Lumut, Perak

pukul 11pgi baru gerak g lumut kami masuk highway terus , tidak cadang nak ikut jalan dalam jer tpi sebab nak singgah kedai mak uda nak lunch kat cna ari nie.kat Highway ok x jam lak pagi nie.. jalan lengang la jugak x bnyak kete.. adeii.. dalam kete kepala pening ni x hilang2 gak lagi.. ishhh..

Restoran D’mawi

Nampak gayer jalan nak ker bemban dah elok dah lancer giler, banyak jalan baru nak ker gopeng atau batu gajah nih naik konfius gak kekadang tuh nasib gak bawak mak, dier tau baru nih huhuuu.. sampai Seri Iskandar Restoran Mak uda x jumpa2 lak sesat ker tempat len lame gak la mencari, akhirnye jumpa gak alhamulillah….

No comments: