**aRe_uDeaR Blog**

Tuesday, March 17, 2009

Aku & BloG!!!!!!

Ermmm.. wat blog!!! aku nak wat blog heheee..

oklahh... So untuk sekian kalinyer, Nie 1st time aku nak create blog sendiri nie tpi still lgi ter pk2 n masih xtau lagi nak create cite ape kat cni aduiii.. so nak xnak cam x percaya lak memang aku dah create blog sndiri sebenarnyer huhuuuu...


Sebenarnyerr memang dah bercadang lame nak wat blog sendiri nie tpi x serius n xde mase nak buat lgi tapi lately nie duk asyik tengiang-ngiang kat telinga nie kata2 hubby♥ aku..


"ada masa sayang try la create blog nti bee♥ ajarkan yerr"


heheeee tp tue bukan pertama kali hubby♥ aku cakap tp dah kali keberapa tah aduiii.. kekadang tue naik rimas pun ada n rase tercabar gak tp aku sengeh jerrr n gtau kat hubby xtau nak create ape kat blog tue nti.. (kononnyer msih duk rikki2 laaa konon tue) heheee padahal malas nak wat so kene pandai2 jawablaa kesian hubby♥aku.. bukan aper aku x rase nak wat lagi pas2 mmg jugak msih ter pk2 n xtau nak create cite aper kat blog aku sendiri nie nti adoiiiii... (duk perah otak pk..)

Kesian gak kat hubby♥ aku nie kdg2 selalu gak die berikan galakkan kat aku nie.. tp kadg2 tue aku wat xtau jer x baik btul... tp tue yang aku sayang kat die tue walau macamana aku kate @ wat2 bgi alasan kat die pun die tetap x henti2 bgi semaangat kat aku n ajak aku join wat blog nie.. n yang wat aku suka n terlebeh2 sayang kat die x penah s

No comments: