Wednesday, May 6, 2009

Steambot vs BBQ

Aktiviti malam selepas penat menghandlekan Besday Angah... Malam tue kiterog layan Steambot & BBQ, Selalu kalo g umah Kak Nyah, malam memang abg ipar selalu bawak ktorg makan kat luar tapi ari tue kakak lak beriya2 nak layan steambot dgn berbesar hatinyelah.. walau pun x leh makan seafood kerana syok nak berBBQ aku turutkan sajer wakakaaa.. ayat ntah paper..


Ayam dgn Sotong yg diperap.. telah di BBQ kan hahaaaa..
Ayu boleh makan ayam jer time 2 yg lain dilarang sama sekali waaaa..


Nie r steambot nyer... Seafood lak tue macam2 ade, sebut jer nak ape ketam sotong sumer ader dlm tue...walo pun ayu x boleh makan seafood bagi support jer lah... wat kacau2 makanan dlm tue jerla yg termampu nak buat hadeiii..


Nie lak Udang Galah masak Sambal mak buat... perghh...
Dalam bnyak2 makanan yg nie ayu x leh tahan, TERbedal jugak akhirnya hahaa..

15 comments:

conan said...

Ayu ni memang kasi orang lapar la. Abis diet program, failed.

nenekrock said...

oitttt buat org lapaq pepagi nehh ayoooooyooo ayuuu

mummy_ayu said...

cedapnye...

JIVEBUMZ said...

huiii sedapnye terliurrrr

nak ketam nak ketammmm

aRe_uDear said...

*hahaa.. mak aii conan menjalani diet prog tue waakakaaa sowie2.. erk.. sok2 ayu letak makanan agi hahaaa..

*adeiii nenekrock.. saje wat org lapar pepagi nih hahaaa..

*Sedap ker mummy ntah ayu x makan seafood so jeling2 ajer nampaknyer ari 2..

*Amik ila ayu bagi ketam sekor nie.. hahaa.. tgu posman antar erk.. hikhikk..

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

walatuk...meriah2 mknan2 yg ko mkn ni..x ajak akak pun...

[-suziey-] said...

errkk alamk sedapnye ayu...

Cik Mira said...

aaaa kalo masok blog ayu je mesti lapau. huhuhuu

j0jet said...

apsal xmkn seafood?gile la ko nih..bestnya kakak ko rajin bebenau la ayu!lapauuuuuuuuuu!!!!!

DYLA said...

udang tu nmpak sedap...

nURmALa mAZLan said...

aaarrgghhh!!!!!!!
LAPAR!!!!!!

mummy roshie said...

ermm..!!sedapnyer ketam tuh..
ayu...nak sikit...nak semua la...
kekekeke...org tamak tak rugi tau...

aRe_uDear said...

*Kzah walatuk?? ayuat baru tuh hahaaa.. meriah2..
*Sedap suziey mmg sedap..sampai menjilat jari g2.. hehee
*Adeii yer kerw cik mira xper nti2 ayu wat bil mira masuk jer blog ayu misti kenyang lak orait x?? hahaaa
*wep Jojet giler erk kalo x makan seafood.. awokk.. tym tue ntah nape rajin bonar die wakakaaa..
*Mmd sedap dila bukan nmpak sedap nlagi ahakss..
*arghhhh.. lapar? per lagi bedal la gambar nie bior kenyang tgk mala hahaa..
* Mummy oo mummy ku cayang g mane lame x update nih..mis u muahahaa.. uickk bile lak tukar peribahasa tue mummy.. wakakaa

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

setau akak le ko x mkn ceput2 ni?ko mmg alah menatang2 ni..

nmmy84 said...

wah ini yang teruji iman ni yu.hihi